perjantai 16. marraskuuta 2012

Syksyiset kynsilakat

tunnetila: tyytyväisyys

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Otin New Yorkiin mukaan vain yhden kynsilakan. Mukaan lähti TopShopin väritön lakka jota voi käyttää alus- ja päällyslakkana sekä ihan sellaisenaan. Ajattelin etten viitsi turhaan kantaa mukanani muita lakkoja sillä manikyyri maksaa täällä uskomattomat $10 (vähän yli 7€). Aina kun olen kaivannut kynsiini vaihtelua olen käynyt manikyyrissä ja valinnut joka kerta kynsiini hyvin erilaisia sävyjä.

Ylemmän kuvan lakan valitsin Marshallsin kampanjaan valikoituneiden punaisten housujen sävyn mukaan. Asuun sai kivaa ekstraa kun lakkakin oli sävy sävyyn vaatteiden kanssa. Lakka on Essien ja väri oli muistaakseni Racy Garnet Red. 

Alemmassa kuvassa kynsissäni on Chanelin Particuliere. Hassua miten ruskea lakka kynsissä mieleni tekee pukeutua taas saman sävyisiin vaatteisiin. Se vain näyttää kivalta kun asu on harkittu kynsiä myöten.

Lakkojen testailu manikyyrin avulla on hyödyllistä jos haluaa hankkia lakkakokoelmiinsa uusia värejä. Esimerkiksi tuo Chanelin lakka on ollut hyvin suosittu ja olen harkinnut sen hankkimista jo kauan. Olen kuitenkin ajatellut että lakan sävy ei sovi vaaleaan ihooni. Nyt testasin lakkaa ja olin oikeassa, lakan sävy tekee ihostani entistä kalpeamman. Onneksi testasin lakkaa näin enkä hankkinut kallista tuotetta turhaan omaksi. Mukavaa vaihtelua se toi silti hetkeksi.
    

1 kommentti:

  1. Great Information, i really appreicate your efforts taken for the same to share it with all.
    Jewelers Connecticut

    VastaaPoista