maanantai 26. marraskuuta 2012

Pinkki pikkuinen

tunnetila: testailu

Image and video hosting by TinyPic

Katsokaa miten pieni ja suloinen kiharrin! SIM Finland toi keväällä markkinoille minikokoisen Tiny Curl -kartiokihartimen jonka sain itselleni testattavaksi. Kotioloissa suurempi kihartimeni vei useimmiten voiton kun aloin kihartaa hiuksiani, mutta reissuun otin mukaan pinkin pikkuisen.

Hiukseni olivat tuuhennusten jälkeen kuluneet ja ennen syksyn matkaa kampaajani leikkasi hiuksista kuluneet latvat pois. Pituudesta lähti ainakin 15cm eikä minulla ole ollut noin lyhyitä hiuksia yli viiteentoista vuoteen. Lyhyempi hiusten pituus sai minut kuitenkin innostumaan hiusten kihartamisesta ja olen nyt kiharrellut hiuksiani ahkerasti Tiny Curlilla.

Image and video hosting by TinyPic

Kiharrin toimii loistavasti, halusit sitten tiiviimmät kiharat tai rennot laineet kuten itse sillä aina teen. Kiharat kestäisivät tiiviinä varmasti useammankin päivän mutta itse tykkään aina harjata hiukset puhtaaksi kaikesta "töhnästä" ennen nukkumaan menoa, joten harjaus vie kiharan nopeasti pois.

Pikkuruisen kihartimen käyttö on näppärää kun sen oppii. Aluksi tuntui että kiharrin loppuu ihan kesken mutta nyt se tuntuu ainoastaan kätevältä kapistukselta. Käytän kihartimen kanssa hanskaa sillä minulla on taipumus polttaa näppini joka kerta kihartimia käyttäesäni.

Jos matkustat paljon ja tykkäät kihartaa hiuksiasi, suosittelen Tiny Curlia. Olen itse laiska ja tumpelo hiusten laittaja mutta tämä pikkuinen on toiminut minulla erinomaisesti ja olen jopa jaksanut käyttää sitä reissussa useamman kerran.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti