sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

Hoitavat hiusnaamiot

tunnetila: testailu

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Tuuhennuksia hoitaessani olen käyttänyt puolessa vuodessa enemmän hiuksia hoitavia naamioita kuin koko aiemman elämäni aikana. SIM Finlandin Argan Care -sarja on todella hoitava vahvalle hiuslaadulle jota tuuhennoksissa käytetään. Balmainin lisäkkeet ovat siis aitoa hiusta ja ne vaativat aika järeitä hoitoaineita pysyäkseen takkuuntumattomina, sileinä ja hyvinvoivina. 

Argan Care -sarjan tuotteet ovat kokonaisuudessaan erinomaisia. Ne tuoksuvat hyvälle, ne ovat riittoisia ja tekevät ihmeitä myös paksuille ja vahvoille hiuksille. Olen aika varma että Argan Care on hyvinä pysyneiden tuuhennusten sekä hyväkuntoisten omien hiusteni salaisuus.

Käytin muutama viikko sitten viimeiset rippeet Arganin kosteuttavasta naamiosta (kuvassa yllä oikealla suihkussa kalkkiintunut purnukka) ja otin testiin Cutrinilta saamani kuiville ja värikäsitellyille hiuksille tarkoitetun Green - Intensive Care -tehohoidon.      

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Kotimaiset Cutrinin tuotteet on kehitetty ensisijaisesti juuri ohuelle suomalaiselle hiukselle, ja lupauksensa mukaisesti Green Intensive Care tekee värikäsitellyistä ja kuivista hiuksista silkkisen pehmeät ja kauniit. Paksuun aasialaiseen hiukseen (jota lisäkkeeni siis ovat) tehohoito on vähän liian heppoinen eikä hoitavat aineet pääse vaikuttamaan paksumpaan hiukseen tarpeeksi. Oma hius tuntuu hoidon jälkeen todella hoidetulta ja hyvältä, tuuhennukset jäävät vähän takkuiseksi. Taidan siis säästää loput jäljellä olevasta tuotteesta aikaan kun olen sanonut tuuhennuksille hyvästi, omalle hiukselleni tuote on nimittäin erinomainen ja nyt se tuntuu menevän vähän hukkaan.
 
Googletin äsken Cutrinin tehohoitoa ja olin jo vinkkaamassa että tuote on jo myynnissä kampaamoissa sekä esimerkiksi Sokoksen nettikaupassa. Sokoksen linkkiä klikatessani huomasin kuitenkin että tuote on sieltä loppuunmyyty. Muutkin taitavat siis pitää tästä tuotteesta.

Jos nyt säästän tuon Cutrinin hoidon odottamaan aikaa ilman tuuhennoksia, niin olisiko Teillä vinkata minulle jotain hyvää tehohoitoa jota kannattaisi testata paksuun ja helposti takkuuntuvaan, päässä jo pitkään olleeseen lisäkehiukseen?
 

1 kommentti:

  1. Jes. Oon unohtanut et mulla on tollanen sininen seerumipurkki. Jos se on hyvää, laitan heti päähän!

    Mulla on tosi paksu ja nyt huonossa kunnossa oleva hius. Olen kokeillut ties mitä hoitsikoita ja yllättynyt kuinka parhaaksi on seuloutunut Wella pro series repair hoitsikka, se ei ees oo mikään tehohoito. Mut miksi ihmeessä sitäkään ei löytynyt sokokselta? Voisin tehdä varmasti suomen blogikentän kattavimman hoitoainepostauksen viimeisimmän vuoden testailujen perusteella, oon epätoivoisuuksissani varmasti ostanu kaikia saatavilla olevia sarjoja. Mut toi ois mun suositus, ei ole irtolettiä mutta omani vastaa kyllä huonolaatuista peruukkia ;)

    VastaaPoista