lauantai 7. kesäkuuta 2008

Maatuska


tunnetila: jännitys

Takana kiireinen työviikko, sis. työpaikan illanistujaiset tiistaina ja kahden päivän (ke ja to) seminaari akselilla Lappeenranta-Viipuri. Tunnin päästä Sex and The City -leffan ensi-ilta. Olen nukkunut kunnolla viimeksi ma-ti välisenä yönä ja juuri nyt olen niin väsynyt että hädin tuskin pysyn tolpillani.. Mutta leffaan on päästävä. Väsyneenä tunteet on varmasti herkässä, joten iso paketti Nessuja on pakattu käsilaukkuun. Ja illan asuvalinta.. Heh, viikkokausia olen jo miettinyt minkä kivan mekkoviritelmän laitan päälleni Sinkkareitten kunniaksi. Tänään, tässä väsymyksessä mikään mekko, ei edes hame kiinnostanut pätkääkään. Ja kun aloin tarkemmin miettiä, niin luultavasti 85% leffaan tulevista neitosista on pukeutunut Carriemaiseen mekkoon. Ha, päätin olla poikkeus, onhan Carriekin aina poikkeus eikä huku samankaltaisten asujen massaan: laitoin jalkaani FARKUT!! (WTF??!!)


Image and video hosting by TinyPic


Kuvan asu: huivi Viipurista, toppi (jossa pliseerattu helma ja selässä iso rusetti) Zara, leveälahkeiset farkut Mango (Fida), clutch Mango, kengät Minna Parikka

Tässä asussa siis mennään. Leffassa päällä siis farkkujen kanssa olkaimeton toppi, leffan jälkeen lupauduin käymään kaverin kanssa terassilla, siksi villahuivi lähtee mukaan. Palelen aina helposti, joten eilen Viipurista löytämäni jättisuuri huivi on terassilla kökötykseen ihan täydellinen. Olen muutenkin iloinen eilisestä huivilöydöstäni. En ole nähnyt noin suurta huivia missään vaikka olen vähän sillä silmällä katsellut ympärilleni.

Jep, vajaa tunti H-hetkeen. Jännittää, ihan oikeesti! Juu juu, fiktiota se kaikki on, mutta jos Carrie ja Big eivät ole leffan loppuessa onnellisia, niin mä en ala!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti